Płacisz, wypłacasz, przelewasz telefonem. BLIK i jest.
Tyle zyskać!
Teraz rozliczysz się ze znajomymi szybko i wygodnie! Wystarczy, że skorzystasz z funkcji Przelew na telefon BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej banku.
i wspomóż Fundację
Fundacja Uniwersytet Dzieci
KRS: 0000279712
Fundacja Uniwersytet Dzieci od 10 lat rozwija dziecięcą ciekawość. Upowszechnia nowoczesne metody edukacji, wykraczające poza tradycyjne nauczanie. Dzięki działaniom Fundacji dzieci mogą odkrywać własne pasje, doświadczać, eksperymentować, uczyć się przez zabawę. To nowatorskie podejście do nauki pozwala przygotować dzieci do wyzwań przyszłego życia.
wspomóż
1zł
Przejdź na stronę banku, aby korzystać
BLIK to sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Alior Banku, Banku Millennium, Santander Bank Polska, ING Banku Śląskiego, mBanku, PKO Banku Polskiego, Getin Banku, a także T-Mobile Usługi Bankowe, Orange Finanse, Raiffeisen Polbank, Credit Agricole i Bank Pekao S.A.
BLIK umożliwia:
Z BLIKA mogą korzystać wszyscy posiadacze aplikacji banków, które udostępniają BLIKA. Współpracujące banki to: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Getin Bank, T-Mobile Usługi Bankowe, Orange Finanse, Raiffeisen Polbank, Credit Agricole i Bank Pekao S.A.
Należy pobrać na telefon aplikację mobilną banku, w którym posiadamy konto, ważne aby wcześniej sprawdzić, czy nasz bank udostępnia swoim klientom BLIKA.
BLIK działa na smartfonach z oprogramowaniem Android, iOS oraz Windows Phone. Do korzystania z BLIKA niezbędne jest połączenie z Internetem (pakiet danych lub wi-fi).
Ceny za korzystanie z BLIKA znajdują się w tabeli opłat i prowizji banku, z którego aplikacji korzystamy.
BLIKIEM możesz płacić w sklepach internetowych i stacjonarnych.
W sklepach internetowych BLIK zwykle pojawia się jako jedna z wielu opcji na etapie wyboru metody płatności w trakcie zakupów.
Jeśli BLIK nie występuje jako jedna z metod płatności, sprawdź, czy nie znajduje się pod logo integratorów płatności.
Sklepy stacjonarne udostępniające BLIKA oznaczone są naklejką , możesz też zapytać sprzedawcę, czy sklep przyjmuje płatności BLIKIEM
BLIKIEM możesz wypłacać pieniądze z większości bankomatów w Polsce. Są to bankomaty własne banków (Santander Bank Polska, ING Banku Śląskiego, Banku Millennium, PKO Banku Polskiego) udostepniających BLIKA, bankomaty sieci Euronet, PlanetCash, IT Card i BPS.
Usługa dostępna jest dla klientów ING Banku Śląskiego i Banku Millenium w bankomatach/wpłatomatach własnych. W przypadku klientów Banku Pekao S.A. usługa dostępna w bankomatach/wpłatomatach sieci Euronet i IT Card.
Należy niezwłocznie poinformować swój bank i zablokować aplikację kanałem bankowości elektronicznej banku. Jeżeli Twój telefon umożliwia zdalne wyczyszczenie jego zawartości, w trosce o swoje dane przechowywane na telefonie, skorzystaj również z tej funkcji. Pamiętaj również o tym, aby dostęp do swojego telefonu zabezpieczać hasłem lub pinem, co w przypadku jego zgubienia zmniejsza ryzyko dostępu do danych przez osobę nieuprawnioną.
Każdy z banków udostępniania podstawowe funkcje systemu, czyli kod BLIK, który służy do płacenia w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz wypłacania gotówki z bankomatów. Kod BLIK zawsze składa się z sześciu cyfr, jednak jego umiejscowienie w aplikacjach poszczególnych banków może się nieco różnić. Natomiast, dostępność funkcji: wpłacanie gotówki, przelewy na numer telefonu oraz generowanie czeków zależy od tego co dany bank udostępnia swoim klientom. Również limity ilościowe i kwotowe dla transakcji mobilnych BLIK ustalane są indywidualnie przez banki.
Właściwą instytucją jest bank, którego aplikacja została użyta do dokonania transakcji. To bank posiada wszelkie informacje i szczegóły dotyczące transakcji, w związku z powyższym, jedynie on może podjąć skuteczne działania reklamacyjne.
Tak, możliwe jest korzystanie z aplikacji różnych banków na tym samym telefonie. Przelew na numer telefonu przyjdzie na ten numer rachunku, który Klient ustawi jako domyślny.
Klient zlecający przelew otrzyma informację od swojego banku, że odbiorca przelewu nie jest zarejestrowany. Bank może w tej sytuacji zaproponować Klientowi zlecającemu przelew, że powiadomi odbiorcę o tym, że taki przelew czeka na odebranie. Aby otrzymać przelew, jego odbiorca powinien postąpić zgodnie ze wskazówkami banku. Jeśli tego nie zrobi w określonym czasie, środki wrócą do nadawcy. Klient może też skontaktować się z odbiorcą przelewu i namówić go do zarejestrowania swojego numeru telefonu, aby mógł odbierać przelewy na numer telefonu.
Dziękujemy za skorzystanie z płatności BLIK.
Podany kod jest nieprawidłowy. Spróbuj ponownie.
Płatność nieudana. Spróbuj ponownie.
Potwierdź płatność w aplikacji swojego banku.